This website works best with JavaScript enabled

Державна політика щодо загальної середньої освіти (сучасний стан та шляхи реформування)

 Курник Валентина, 16 р., гімназія імені Дмитра Бахматюка,м. Калуш, Івано-Франківська обл.

Вступ

"Освіта в найкращому випадку дасть мо-жливість виробити внутрішній потенціал для самостійного навчання. Виховані та-ким чином особистості дадуть змогу сус-пільству бути гнучким, винахідливим і го-товим до будь-якого випробування. "

Джон Гарднер

Освіта відіграє в житті людини дуже важливу роль. Вона значною мірою впливає на формування характеру, світогляду, інтересів, принципів особистості. Освіта – своєрідний моральний ґрунт кожної людини зокрема та суспільства в цілому, а також запорука їх інтелектуального прогресу.

Детальніше...

Біблія та Церква – життя духовного основа

 Стринадко Зіновія, 15 р., ЗОШ І-ІІІ ступенів, с. Банилів, Чернівецька обл.

Вступ

Сьогодення позначене небувалими зростаннями інтересу до проблем історії свого народу, витоків національної культури. Знання історичних та культурних надбань предків, свого родоводу необхідні для піднесення національної гідності, національної самосвідомості.
Національну самосвідомість у науковій літературі розуміють, як усвідомлення себе як представника певного народу, нації, як носія і продовжувача національної культури.

Детальніше...

Дослідження впливу анімаційних фільмів на психічний стан молодших школярів

 Полончук Анастасія, 16 р., НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів, гімназія» №5,м. Славута, Хмельницька обл.

Вступ

Формування особистості людини починається в ранньому дитинстві, серед основних засобів впливу на розвиток дітей у ранньому віці є мультфільм. У структурі сучасних анімаційних фільмів переважає пропаганда агресії, вульгарності, бійок, на передній план виходить образ жінки-борця, поведінка якої є девіантною та дії якої не засуджуються.

Детальніше...

Справжній учитель той, якого переросли його учні

 Пидорич Ярослава, 13 р., НВК «ДНЗ-ЗОШ І-ІІІ ст. №1»,с. Лебедин, Шполянський Черкаська обл. 

Вступ

Черкаська земля народила багато видатних постатей. Це Богдан Хмельни-цький, Тарас Шевченко, Катерина Мотрич, Михайло Слабошпицький, Тодось Осьмачка, Іван Нечуй-Левицький… Продовжити ряд знаменитих людей, які дбали про розквіт Української держави, багато. Та я хочу вписати в ряд із ними ім’я Коливай Валентини Панасівни.

Детальніше...

Зникають школи – зникає держава

 Іщенко Анна, 16 р., Мала академія наук учнівської молоді,м. Ромни, Сумська обл. 

З давніх-давен школа була потрібна людині для того, щоб знайти своє місце в житті. Саме звідси виходило більшість геніїв і великих людей. Взагалі, наявність великої кількості добре розвинутих шкіл – одна із умов процвітання держави і нації.

Детальніше...

Шкільний музей Лесі Українки на Сумщині

 Деревцов Андрій, 15 р., Мала академія наук учнівської молоді, м. Ромни, Сумська обл. 

Леся Українка – видатна українська поетеса. Все своє життя вона провела в постійних мандрівках, подорожах, з самого дитинства їй довелося боротися з тяжкою хворобою.
Славній доньці українського народу в ряді країн світу були поставлені пям’ятники, відкриті музеї та меморіальні дошки.

Детальніше...

Малі фольклорні жанри – перша школа естетичного виховання дітей

 Невмита Наталія, 15 р., ЗОСШ-інтернат з поглибленим вивченням предметів гуманітарно-естетичного профілю, с. Шевченкове, Черкаська обл.

З життям дитини від колиски до юності у традиційному народному побуті міцно пов’язане художнє явище, що у фольклористів дістало назву «дитячий фольклор». Коло творів, охоплюваних цим поняттям, широке і різноманітне за призначенням, тематикою й образною системою, формою, способом і часом виконання. Жанри дитячого фольклору мають різні джерела і виникали в різні історичні періоду розвитку народу.

Детальніше...

Створення і підтримка сайту pbb.lviv.ua

#fc3424 #5835a1 #1975f2 #2fc86b #f_syc9 #eef12086 #150714100123