This website works best with JavaScript enabled
Joomla

 

Союз українок -

організатор конкурсу

 

Висловлюємо вдячність Ростиславі Федак, Вірі Кліш, Наталії Даниленко, Мотрі-Марії Мілянич та Вірі Мединській за допомогу у створенні сайту.

Просування сайту за кордоном. Як долучити більше користувачів?

Якщо на вітчизняному ринку стало затісно, є сенс адаптувати сайт для інших країн. Підготовка до цього процесу охоплює технічні налаштування сайту для створення нових мовних версій, а також локалізацію – повну модифікацію контенту, переклад тексту, графіки, інтерфейсу іноземною мовою.

 Якщо перший крок зроблено, а саме переклад сайту та локалізація, саме час почати просувати його. В першу чергу, Вам необхідно дослідити іноземний ринок та адаптувати маркетингову стратегію, аби аудиторія мала змогу дізнатись про Ваш бренд.

 Можливість отримання такої послуги є у багатьох агентствах перекладу, як додаток до самого перекладу.

Як збільшити трафік сайту

Основними способами збільшити трафік сайту-магазину є підвищення видимості ресурсу через Google на регіональному рівні, запуск контекстної та банерної реклами, робота над іміджем бренду, а також активна взаємодія з цільовою аудиторією.

Головні етапи маркетингової стратегії

1. Аналіз ринку. В першу чергу необхідно дослідити нову цільову аудиторію, дізнатись її потреби, провести детальний аналіз брендів — конкурентів, аби визначити їх сильні та слабкі сторони, а також способи просування. При вивченні цільового ринку найважливіше розуміти, наскільки пропозиції конкурентів співвідносяться з побажаннями клієнта, а також з якими проблемами він стикається. Ця інформація використовуватиметься в інтересах Вашого бізнесу, аби вдосконалити бренд перед просуванням за кордоном.
2. Комерційна інформація та акційні пропозиції. Кожна сфера продажів пов’язана з використанням інструментів маркетингу, які дають можливість вплинути на аудиторію. Інтернет-магазин — ідеальна платформа для реалізації таких інструментів як : комерційні якісні тексти, список особливостей та переваг компанії, акційні пропозиції та лозунги. Переклад маркетингових текстів та переклад сайтів потребує індивідуального підходу, що має за мету емоційний вплив на споживача
3. SEO-оптимізація. Нова мовна версія сайту потребує відповідно і нової оптимізації для збільшення трафіку з пошукових систем. Залучення клієнтів з пошукових систем підвищить впізнаваність бренду по всьому світу.
4. SMM-просування. На сьогодні соцмережі — один з найпотужніших інструментів, що формує та підтримує імідж бренду, інформує аудиторію та веде активну комунікацію з нею. Локалізація постів, рекламних матеріалів у Facebook та Instagram дають можливість охопити одразу декілька країн.
5.Контекстна реклама. Google-реклама безумовно найшвидший спосіб отримання цільового трафіку на сайті. Для того, аби цей інструмент успішно використовувався, необхідно підготувати переклад сайту на іноземну мову відповідно до стандартів Google AdWords.

Створення і підтримка сайту pbb.lviv.ua

#fc3424 #5835a1 #1975f2 #2fc86b #f_syc9 #eef12086 #150714100123