This website works best with JavaScript enabled
Joomla

 

Союз українок -

організатор конкурсу

 

Висловлюємо вдячність Ростиславі Федак, Вірі Кліш, Наталії Даниленко, Мотрі-Марії Мілянич та Вірі Мединській за допомогу у створенні сайту.

Для чого юристу інтернет?

Ще 5 років тому свої сайти в Інтернеті мали тільки 5% тих, хто надає юридичні послуги в Україні (юристи, адвокати, юридичні фірми та адвокатські бюро). На сьогоднішній день їх кількість збільшилася.

Свою сторінку в мережі мають 10 відсотків юридичних компаній.
Кожен практикуючий юрист стикається з проблемою пошуку нових клієнтів. Безсумнівно, найкращою рекламою є рекомендації тих людей, які вже скористалися його послугами, проте, якщо ще не напрацьоване широке коло клієнтури, цього може виявитися недостатньо. І все більше юристів звертається при вирішенні цієї проблеми до всесвітньої мережі, створюючи власні сайти.
Сайт виконує для юристів три основні функції:

Елемент продажів. Люди шукають юридичні послуги в пошукових системах, заходять на ваш сайт, переконуються у вашій компетенції і виходять на контакт з вами. Добре створений сайт - це повноцінний канал поставки клієнтів.

Побудова юридичного бренду. Чим більше людей заходять на ваш сайт, тим більше людей дізнаються про вашу діяльність, тим більше юридичних послуг ви можете продати. Сайт дозволяє на практиці будувати ваш особистий бренд, підвищуючи свою популярність, що, в свою чергу, дає можливість продавати юридичні послуги дорого.

Інструмент сарафанного радіо. Уявіть, що вас порекомендували. Людина до цієї рекомендації не знала про вас нічого. Що вона робить? Звичайно, «лізе» в Інтернет, щоб «пробити» вас в «Google». Згадайте, ви, напевно, робите так само? Більшість людей перед тим, як звернутися до юриста, вивчають його сайт і інформацію в Мережі. Вони хочуть упевнитися, що їм не дарма порекомендували конкретного фахівця.

Переваги наявності персонального сайту юриста

Оскільки сьогодні значне число людей шукає послуги юриста, не виходячи з дому, наявність власного сайту дозволить розповісти про себе, як про фахівця, досить широкій аудиторії. Завдяки системі зворотного зв'язку, можливе залучення нових клієнтів шляхом безпосереднього спілкування.
На сайті може бути розміщена вся необхідна інформація про юридичні послуги (як тут) та вдало проведені справи, що не тільки викличе інтерес потенційних клієнтів, але і зміцнить їхню довіру.

Яким повинен бути сайт юриста

Варто відзначити, що при створенні сайту важливо включити інформацію про фахівця, його освіту, рівень кваліфікації, особистісні характеристики, способи зв'язку з ним. Цілком доречною буде рубрика «відгуки і подяки» - це дозволить клієнтам отримати додаткову інформацію про фахівця.
Як і в реальному офісі, в його віртуальному аналогу не повинно бути кричущих кольорів, смак і стриманість - ось основи дизайну сайту юриста. Найкраще використовувати теплі відтінки, що створюють відчуття спокою і надійності.

Утримання існуючих клієнтів

Ви попрацювали з клієнтом, він задоволений. Що далі? Як правило, далі клієнт «забувається» і робота з ним не ведеться. Ви можете утримувати існуючих клієнтів за допомогою сайту. Публікуйте цікаві клієнту статті, оновлюйте новини. Тоді у Вас буде шанс, що клієнт буде з Вами і надалі.


Політика конфіденційності сайту

Створення сайтів і підтримка студія PBB design

#fc3424 #5835a1 #1975f2 #2fc86b #f_syc9 #eef12086 #150714100123