This website works best with JavaScript enabled
Joomla

 

Союз українок -

організатор конкурсу

 

Висловлюємо вдячність Ростиславі Федак, Вірі Кліш, Наталії Даниленко, Мотрі-Марії Мілянич та Вірі Мединській за допомогу у створенні сайту.

Діти в рекламі, кіно. Чи потрібно це їм?

У вас народилася дитина. Проходить кілька місяців і вам здається, що вона найкрасивіша, забавна і вам хочеться розповісти про неї всьому світу. Подібні почуття притаманні більшості люблячих батьків. Комусь такі думки приходять раніше, до когось пізніше. Особливо якщо дитина не сором'язлива, рухлива, і здатна змусити посміхнутися не тільки родичів, а й гостей, продавця в магазині, і ...

В один прекрасний день ви вмикаєте телевізор, бачите рекламу за участю дітей і розумієте, що саме вашої дитини в ній не вистачає: «він би насмішив до сліз».
Як знайти її роль, в якій вона могла би себе спробувати.

На сьогоднішній день все досить просто. Є маса сайтів, де у відкритому доступі розміщена інформація про дитячі кастинги. Для прикладу, це продюсерський центр Star Time https://startime.ua. Разова участь в рекламному проекті - цікавий захід і для мами, і для дитини. Але тільки в тому випадку, якщо дитина активна, їй цікаво і хочеться брати участь в заході. Якщо дитина сором'язлива і не хоче зніматися, не варто наполягати. Стрес вона може отримати великий. Якщо вашій дитині більше 3-х років і після фотосесії на питання: - Ти не втомився? - він чи вона відповідає: - Ні! Мені подобається! - значить, вашій дитині це дійсно приносить задоволення і вам дійсно варто зануритися в фото-телесвіт.
Не шукайте в дитині стандартів. У рекламі, як і в кіно, потрібні діти різних типажів: худенькі і товстуни, з пушком і кошлаті, руді і з веснянками ... Головне, щоб дитина була «живою» - не боялася чужих, що не лякалася камер і світла, з цікавістю виконувала завдання.
Участь в зйомках реклами, особливо відеореклами, на відміну від участі в конкурсі та зйомок для журналу, захід вже більш серйозний. Вимагає від батьків готовності до витрати досить великої кількості часу.
Якщо ви приїхали на кастинг і сподобалися оператору, менеджеру і навіть режисерові (коли останній присутній на пробах), це не гарантує, що вас запросять на зйомки. Захоплені зйомками матусі розповідають, що їх дитина знялася в рекламі після 10-20 кастингів, і вони вважають це хорошим результатом.
Іноді дітей відбирають по фото і відео. Але на великі проекти часто проводяться великі кастинги, в тому числі в два етапи: кастинг, пізніше колбек (колл-бек, call back-це другий етап кастингу, який передбачає перегляд режисером декількох раніше відібраних кандидатів).
Батьки мріють побачити своїх дітей в кіно і діти, які мріють про ролях, повинні розуміти, що регулярні зйомки - це праця. Потрапити в кіно (пройти кастинг) складніше, ніж в рекламу. Знайти кастинг в цікаве кіно у вільному доступі - теж складно.
Якщо після описаного у вас не пропало бажання зануритися в цей світ з непосидючою і артистичною дитиною, тоді наберіться терпіння, а досвід до вас прийде. Успіхів!

Політика конфіденційності сайту

Створення сайтів і підтримка студія PBB design

#fc3424 #5835a1 #1975f2 #2fc86b #f_syc9 #eef12086 #150714100123